viernes, 18 de abril de 2014

Realització d'un Cadàver Exquisit

Una activitat realitzada en la classe de primer d'ESO, en l'IES Benlliure durant el mes de Març. La vam portar a terme Elena Atienza, Ricard Balanzá, la nostra tutora del centre Consuelo Mencheta i jo. 

L'activitat consistia en dibuixar i pintar una composicío en un Din-A3 cada alumne. Cadascun tenia el seu propi dibuix. Però els fulls tenien unes marques que havien de seguir, per a que al juntar tots els Din-A3 en un ordre estratègic, el mural tinguera una continuitat conjunta. Malgrat a estar dirigida a una classe formada per alumnes conflictius, el nivell de treball va ser alt. El resultat va ser aquest:

________________________

Una actividad realizada en la clase de primero de ESO, en el IES Benlliure durante el mes de Marzo. La llevamos a cabo Elena Atienza, Ricard Balanzá, nuestra tutora del centro Consuelo Mencheta y yo. 

La actividad consistía en dibujar y pintar una composición en un Din-A3 cada alumno. Cada uno tenía su propio dibujo. Pero las hojas tenían unas marcas que debían seguir, para que al juntar todos los Din-A3 en un orden estratégico, el mural tuviera una continuidad conjunta. Pese a estar dirigida a una clase formada por alumnos conflictivos, el nivel de trabajo fue alto. El resultado fue este:




No hay comentarios:

Publicar un comentario